Fernando Hernández-Baz, Francisco Serna, Erika V.Vergara Navarro, Gerardo Lamas, Jorge M. González

3 Citas (Scopus)

Eupalamides cyparissias amazonensis and an intermediate phenotype of two ssp. of Duboisvalia simulans are reported for the first time from Colombia based on the discovery of one specimen each present in two collections of the country. Besides their relevance for increasing the geographical distribution of both taxa, additional information is provided.

Título traducido de la contribuciónNew records of giant butterfly-moths (lepidoptera:Castniidae) from colombia with general notes on natural history
Idioma originalEspañol
Páginas (desde-hasta)162-163
PublicaciónRevista Colombiana de Entomologia
Volumen38
N.º1
EstadoPublicada - ene 2012
Publicado de forma externa

• Castnies
  • Neotropic
  • Taxonomy

Profundice en los temas de investigación de 'Nuevos registros de taladradores gigantes (lepidoptera:Castniidae) de colombia, con notas generales sobre su historia natural'. En conjunto forman una huella única.