1 Cita (Scopus)

The crepuscularis species group of the ichneumonid genus Aphanistes Förster currently comprises three species—Aphanistes crepuscularis Dasch, A. guatemalenus (Cameron), and A. arcei Gauld & Bradshaw. Five new species are described: A. augustoi sp. n., A. cachil sp. n., A. paolae sp. n., A. ruthae sp. n., and A. silviae sp. n. A key for the species group is also presented.

Idioma originalInglés
Páginas (desde-hasta)221-236
PublicaciónZootaxa
Volumen4369
N.º2
EstadoPublicada - 4 ene. 2018
Publicado de forma externa

Profundice en los temas de investigación de 'Nocturnal Aphanistes (Hymenoptera: Ichneumonidae: Anomaloninae) in the Neotropical region, with the description of five new species'. En conjunto forman una huella única.